tisdag 8 januari 2008

Blondinbella



Det är inte mycket jag håller med Blondinbella om. Men trots det så glädjs jag för hennes skull och känner ofta att så vill jag också ha det. Det är nog inte många som vågar erkänna detta, speciellt inte när det kommer till blondinbella. Jag tror ändå stenhårt på lilla Bella, att folk klankar ner på henne och skickar spydiga och elaka kommentarer är för att de är avundsjuka. Kom igen, vem fan skulle inte vilja vara egen företagare och dra in högar med cash vid 17 års ålder? Vem vill inte vara framgångsrik? Vem vill inte ha möjligheten att påverka? Vem vill inte vara den som representerar flera tusen unga tjejer? Vem vill inte vara rik? Vem vill inte vara blondinbella? Jag vill i alla fall. Sen måste du göra ett val vid första anblick, antingen hatar du henne eller så älskar du henne. Vilket val du än gör så drabbar det dig på något sätt. Båda är de onda sidorna. Men mitt val är, från och med idag, att vara opartisk! Men jag kommer alltid vilja vara som Blondinbella. DET VILL NI MED! Erkänn det nu, snälla.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill INTE vara som blondinbella, jag vill vara mig själv, varför vill inte du det? Är du osäker på dig själv? Men kan hålla med om att många saker gör hon bra. Och vissa saker av det hon har, skulle man inte säga nej till. Men det betyder inte att alla som tycker hon är en "dryg fjortisblondin, som skriver mkt skit i sin blogg, är avundsjuka och vill vara som henne. För visst fan skriver hon mkt skit OCKSÅ