tisdag 8 januari 2008

Klicka på knappen!

Väntar otåligt på att någonting ska hända. Jag vill inte sitta här ensam och sakna allt jag inte har. Jag känner mig egoistisk. Det finns ju dom som har det sjuttiohundra gånger värre än jag.

MRRR, jag blir arg på mig själv. Jag snackar så jävla mycket, men gör aldrig någonting åt det. Jag klagar och klagar men försöker inte göra det bättre. Och detta insåg jag nu, idag (17 år senare), när jag klickade på Ignore-knappen när det kom en request på Facebook om att joina en grupp för att mata en unge i afrika (jag vet att jag får det att låta mildare än vad det är, men detta är inte ok!). Att klicka på en jävla knapp är det allra minsta jag kan göra för att visa att jag bryr mig om världsproblemen och våra u-land. Men jag gjorde det inte.. Jag kommer blame'a mig själv för det länge nu. Länge, läääänge..

Inga kommentarer: