torsdag 22 november 2007

En sömnlös natt

Duschade för ca en och en halv timme sedan. Ramlade nästan i duschen, obehagligt och mycket sant. Har även ont i magen och halsbränna näst intill konstant. Med mina föräldrars hjälp har jag övertygat mig själv om att det är p.g.a. stress. Jag blir så orkeslös och yr när jag tänker på orden inlämningsuppgift, läxor, prov, etc. Återigen: Hjälp?

Har försökt sova i 2 timmar nu. Gick och la mig klockan 20.00 i hopp om att för en gångs skull få en god natts sömn. Men alltid ska det vara någonting som står i vägen, jag är helt enkelt inte trött. Vilket antagligen kommer resultera i att jag kommer somna första dagen på det nya jobbet imorgon. Vill inte jobba, vill inte jobba, vill inte jobba. Vill bara ta alla pengar och sticka. Vill dra utomlands med alla mina nära och kära och skita i hela svennelivet här hemma. Ok?

Inga kommentarer: