lördag 24 november 2007

The beginning of something great

Jag är nöjd, jag är glad. Mina dagar blir förgyllda, tack. Det jag trodde var omöjligt visade sig vara möjligt. Jag var min egen största fiende igår när jag intygade mig själv om att allt skulle vara pest och pina, men jag är lycklig. Riktigt lycklig, för att jag trivs så bra och för att jag inte behöver dras med östermalm, stureplan, lidingö eller dylikt. Happy times!

Snart ska jag iväg till Simon, sedan gå och lägga mig och sedan sticka till jobbet på morgonen, igen.

Det enda som svackar i mitt liv nu är magvärken. Det verkar aldrig gå över. Jag har prövat allt; om jag inte har ätit så äter jag, om jag har ätit så äter jag inte, alvedon (såklart), till och med mensvärks tabletter, samarin, massage, värmekudde, att andas djupt ner i magen med djupa långsamma andetag, promenera, o.s.v. Ingenting verkar funka. Min mage vägrar att samarbeta och det gör mig så jävla frustrerad. Kan någon hjälpa mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

börja röka igen...

dixsept sa...

Cancer botar alla magproblem.