onsdag 13 februari 2008

Here it comes



Dagen har varit solig, och solsken gör mig glad. Jag får liksom en varm känsla i kroppen, nästan som när man är kär, fast bättre. I alla fall när man har levt i mörker och kyla i flera månader, då gör lite solsken underverk, och idag var en sån dag.

Jag rökte mina sista cigaretter idag, förhoppningsvis. Inga fler djupa halsbloss, inte längre känna tjäran klibba fast i lungorna, tyvärr.. Jag saknar det redan. Jag gillar känslan, den där känslan som cigaretter ger, känslan av att bli dominerad. Rastlösheten kommer med största sannolikhet att vara min största fiende framöver. Men bitch som jag är så brukar jag oftast vinna.

Åkte i alla fall in till stan efter skolan. Träffade Can och Viktoria, sedan även Simon. Vi gick runt i affärer och jag köpte en ny klänning, 20 kr på Monki , FYND! Sedan gick jag, Can och Simon till Kafé 44 och fikade tills vi spydde och kissade på oss (nästan faktiskt). Ca tusen cocosbollar och några hundra koppar kaffe. Det var gott.

The Knife denna fagra kväll, igen. Dansar och sjunger. Jag gillar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

hot much?? *dreglar*