lördag 9 februari 2008

&

Huvudet faller nästan ner på tangentbordet var 3e sekund. Jag måste stödja det med hjälp av knät, det är inte dags att sova än. Emilia ligger i soffan, snarkandes och dreglandes. Jag vill gå ut och röka men det är kallt. Det är vinter, fortfarande. Det har varit vinter så länge jag kan minnas nu. Lite sommar skulle inte sitta fel. Muncancern smyger sig på mig, och nej, jag driver inte. Tandköttet är infekterat och uppfrätt pga snus, och idag började det plötsligt att blöda. Jag kan även se nästan hela rötterna på två av mina tänder. Jag är rädd. Därav anledningen till varför jag köpte cigaretter istället. Jag dras hellre med osynlig cancer än synlig cancer. Då båda är lika farliga, dock på dess olika sätt, så spelar det väl ingen större roll egentligen? Cancer som cancer. We're all gonna die.

Inga kommentarer: