söndag 13 januari 2008

Vi blir män!

Jag och Nadin har fått en snilleblixt. Vi blir män! In, ut, sprut, slut. Söker du ett one night stand så är detta det perfekta tillfället (om du är snygg, och om du är av det manliga könet). Ring mig!

Jag hatar män. Visserligen har jag bara några års erfarenhet av dessa besvärliga påfund. Men det är nog några år för mycket, må jag säga. Vi ska vara dem till lags så fort det passar dem, vi ska finnas där som en jävla tävligsvinst och ratificering på att de kan få vad de vill.

Ett sms klockan 03 på natten kan vara "Kom hit, jag är kåt.". Och då ska jag lämna vad jag än håller på med och komma dit med en sexy look och se nöjd ut. Sen ska jag dra därifrån när killen har fått vad han vill. Jag får inte ens äta frukost där. Och dessutom hade han säkert jätteliten kuk och det var inte värt en sekund av akten.

Därför ska jag aldrig mer göra någonting för att göra en man nöjd. Jag gör vad jag vill. Jag kommer när jag är kåt. Han får vänta tills jag känner ett behov av sex om han verkligen vill knulla.

God morgon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

OCH VI SÄGER: SCOOOOOOORE!

Anonym sa...

känner du jonatan vrede?

dixsept sa...

det känns bekant, men det ringer ingen klocka..

Anonym sa...

GÅr ni inte i samma klass?

dixsept sa...

mycket möjligt. han heter säkert vrede i efternamn, har ingen aning..

Anonym sa...

tufft