måndag 14 januari 2008

Jag är den intelektuella mannen

Intellectual
You know that being a guy is not all about brawns. You're smart and knowledgeable, if a bit aloof. You're the person a woman would go to if she wanted an understanding companion. However, as much as you may dislike physical tasks, don't forget that you're the one who'll end up doing them.

Jag tror att jag skulle vara en bra pojkvän. Det enda som hindrar mig är att jag tyvärr inte är av det manliga könet. Och inte heller lagd åt "det andra hållet" som tjej. Det blir en knepig situation det där. Kommer aldrig kunna bevisa för någon hur bra jag skulle vara som pojkvän. Inte ens i motsatt roll, som flickvän. För jag tror faktiskt att det är skillnad. Det finns ju olika roller för båda parter att finna sig i. Tjejen ska för det mesta vara den som är söt och gullig och mannen ska vara där och trösta henne då och då när hon är lite ledsen. Mannen ska vara macho och tjejen ska vara tyst och söt. Det är idealen i detta samhälle. Därför glädjer det mig att veta att det faktiskt inte är många som följer detta!

Inga kommentarer: