tisdag 8 januari 2008

Denise på P3?

Lyssnar på P3.

Plötsligt är jag irriterad helt utan anledning. Men så slog det mig att det är radioprataren som frustrerar mig. Hon sitter och klipper sina kreditkort i radio?! Hon sitter och berättar om allt hon inte ska köpa och "nu klipper jag mitt on-off kort", "nu klipper jag mitt ikea kort". Mmmkej, det intresserar mig inte. När hon har klippt sönder alla kort säger hon att hon "på sätt och vis" har sparat 18 000 kr nu. Någon får gärna förklara för mig hur man sparar pengar genom att klippa sönder korten med cashen på. Nu uppmanar hon lyssnarna att skicka in ett mms till P3 och visa när de också klipper sina kort. Whyyyyyyy?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

on-off och ikeakort är ju inget kontokort direkt, det är typ kreditkort som lockar allt fler kunder att köpa mer på delbetalning utan ränta och det tycks vara jättebra(??) :)

och klipper man korten så känns det väl som en befrielse från lockelsen?
... eller har jag fel?

dixsept sa...

MEN MAN SLÄNGER INTE 18 000 I SJÖN!!! SKICKA KORTEN TILL AFRIKA FÖR FAN. jag blev jättesur.

Anonym sa...

Men pengarna försvinner ju inte, kortet utnyttjas bara när du ska dra det. Du har fortfarande kontot kvar där hon kan överföra tillbaka sina pengar till sitt personkonto!!!!

Anonym sa...

jättekonstigt att jag skrev "du" hahaha

dixsept sa...

FATTAR INGENTING. SKIT SAMMA DET ÄR INTE KONTOT SOM RÄKNAS, DET VAR HENNE JAG VAR SUR PÅ!=#=!)(U#+ HON SOM SNACKADE I RADION.

Anonym sa...

Skarpning mitt P3! Ni kan battre radio!!