fredag 14 december 2007

Jasmin gästbloggar

Jag ser framför mig - chocken hos läsarna om jag inte skulle skriva mitt namn. Man skulle tänka "det ser inte ut som ett genialt inlägg av Tone". Nej det är Jasmin. En vän sedan länge ja. En kär vän. Tone mitt gulletuss. Hur som helst jag minns när vi var mindre och satt med vodka blandat med coca-cola till frukost. Samt öl till kvällen. Vi sa vad vi tyckte. Vi snusade, rökte, var dumma och hade fester i Hannas ökända lokal. Piercingar i bröstvårtan skedde för alla som hängde med Tone. Kanske var Tone lite av en grupptryckare? Känner lite att vi levde the rocker style, medans vi nu är tråkiga ytliga tjejer som försöker klara oss genom gymnasiet. VAFAN VI ÄR SÅ SMARTA OCH ARBETSVILLIGA, VARFÖR GEMONLIDA DENNA TID? Varför all press på jobb? Hur som helst, Vi var vilda och Tone var kung. Jag saknar den gamla, lite bättre tiden då man inte var så jäkla försiktig. /Jasmin

Inga kommentarer: